Kreowanie marki osobistej artysty
Kreowanie marki osobistej artysty to szkolenie, podczas którego uczestnicy nauczą się budować strategię marki osobistej i skutecznie wdrażać ją w życie.
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do artystów różnych dziedzin twórczych, którzy chcą skutecznie promować swoją markę oraz usługi i/ lub produkty, a także budować rozpoznawalność i zaufanie na rynku. Szkolenie skierowanie jest również do menedżerów artystów, specjalistów public relations oraz brandingu personalnego działających w branżach kultury, sztuki i rozrywki.
Blok 1: Budowanie marki osobistej twórcy
- definiowanie marki osobistej – analiza SWOT, identyfikacja celów i wartości, ustalenie celów krótko i długoterminowych
- kreowanie wizerunku wizualnego i tone of voice
- budowanie strategii marki osobistej i wprowadzenie jej w życie
Blok 2: Narzędzia komunikacji i storytelling
- narzędzia komunikacji (media społecznościowe, media tradycyjne, blogi, videoblogi, strony internetowe, budowanie portfolio, eventy)
- budowa społeczności online, zarządzenie wizerunkiem w sieci i interakcja z odbiorcami
- budowanie opowieści wokół własnych produktów i/lub usług – wzmocnienie sprzedaży
- budowanie relacji z biznesem, sponsorami, partnerami
Blok 3: Studia przypadków
- skuteczne kreowanie marki osobistej – dobre przykłady i inspiracja
Blok 4: Kreowanie własnego wizerunku
- budowa zarysu własnej strategii kreowania wizerunku
- harmonogram i plan działań na rzecz artysty
Szkolenie obejmuje 32 godziny (4 dni) zajęć stacjonarnych. Zajęcia odbywają się w Akademii Sztuki w Szczecinie.
Harmonogram
Termin | Godziny zajęć |
---|---|
26 października 2024 (sobota) | 9.00 — 16.00 |
27 października 2024 (niedziela) | 9.00 — 16.00 |
9 listopada 2024 (sobota) | 9.00 — 16.00 |
10 listopada 2024 (niedziela) | 9.00 — 16.00 |